lillaliv

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Emelie Karlström - 30 maj 2010 11:56

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Älsklingen har ju varit borta hela veckan och jobbat. Han kom hem på fredagkväll. Så vi drog ner till stan och hyrde Alvin och gänget. Rätt så bra film :)

På lördagen klev vi upp tidigt och åkte ner till sundsvall med Mamma och Ragge. Vi skulle handla inför dopet. Jag hittade en del saker till dopdukningen. Tårtfat, blommor, vaser, dukar. Vi kom inte hem förrän 7 tror jag. Då for vi hem, bytte kläder och for ner på cruisingen. Liv somnade i vagnen när vi kom ner till stan runt halv 10 och sov igenom hela kvällen:) Och hon vaknade inte förrän 10 i morse:) En riktig sömntuta:)

Idag är det morsdag, så jag och Nathalie ska ta med Mamma och Mimmi ut på lunch. Efter det ska vi åka till Andreas mamma. Så fullt upp hela dagen.

Den här helgen har gått så fort. Imorgon åker Älsklingen tillbaka till Kiruna igen och jobbar hela veckan:/ När han sedan kommer hem till helgen åker han till Ängelholm i 2 veckor. Men som tur är så kommer han hem helgen emellan eftersom dopet är då:) Så det blir inte 2 hela veckor utan han:) Vi saknar han ju allt för mycket då han är borta:)

I veckan var jag hos Pappa och Birgitta, lånade Ateljen för att fota Liv :) Blev så fina bilder. Lägger ut några av dom här. Resten finns att se på fb.

Nej nu måste jag göra mig klar för lunchen på stan.


 


       

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards