lillaliv

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie Karlström - 6 november 2012 20:09

Idag har vi beror på kyrkis på förmiddagen. Trevligt som vanligt. Vi tog en promenad dit i morse. Sedan har vi bara varit hemma. Nathalie kom hit en sväng ikväll medans hon var ledig. Åt middag med oss och kollade på bonde söker fru från förra veckan. Jag trodde det var onsdag idag så jag dart och väntade på kvällens bonde avsnitt nu. Men det är ju imorgon först :/ Imorgon blir det baby rytmiken också. Sedan en sväng på stan innan jag tar med mig Erna och Alice hem för en myshelg:) Längtar:)

Av Emelie Karlström - 2 november 2012 11:41

Känns som att det är något varje dag som ska göras. Först idag är det lite lugnare. Inget planerat, så jag tillbringar dagen hemma och plockar och städar lite. Liv är på dagis idag, hon ska snart hämtas. Ikväll vet jag inte vad det blir av. Vara hemma för en gångs skull tror jag:) I veckan har det varit klädbytardag i stan. Jag och Erna har suttit där bl.a och sålt. Långa dagar har det blivit men kul också. Nu är det bara att ta rätt på alla kläder vi fick med oss hem igen också. Ska passa på att få nått gjort nu när Alvin somnat en stund.

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards