lillaliv

Alla inlägg under september 2011

Av Emelie Karlström - 29 september 2011 12:51

Idag är jag ledig, eller jag har varit ledig hela veckan. Men jobbar däremot helgen.

Liv är på dagis en stund idag, ska snart åka och hämta henne igen.


Just nu håller vi på att renovera badrummet, längtar såå tills det är klart. Det kommer blir så fint när det är klart. Imorgon åker vi till sundsvall och ska köpa dusch, badrumskåp o.s.v Jag jobbar till 12 så vi åker efter det :)


 

Hej

Av Emelie Karlström - 8 september 2011 16:39

Hej igen! Ni har väl inte glömt bort mig? :)

Ojojoj vad länge det blir mellan bloggningen. Men skärpning på den fronten:)

Både jag och Andreas jobbar för fullt. Känns som vi byts av här hemma bara. Han jobbar hela dagarna och jag jobbar kvällarna. Även helgerna jobbar jag på dan, och han jobbar natten.

Men i helgen som var så var båda lediga så vi tog en tripp upp till Malin och Andree i Umeå. Tillbringade helgen hos dom, strosa på stan och hade det mysigt. Synd att helgerna är så korta bara :/

Men det är bara 2 veckor tills dom kommer ner till oss och hälsar på :)

Jag längtar även tills nästa vecka! Då blir det en riktigt förändring här hemma :) Som vi har längtat! Jag skriver mer då det är gjort! :D Hold on!

Liv hon bara växer och växer. Lär sig nya saker varje dag. Fler och fler ord som hon lär sig. Allt går så snabbt, kan man inte få stanna tiden?!


Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards