lillaliv

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emelie Karlström - 14 augusti 2011 19:12

I helgen har vi varit lediga. Vi har haft besök här, ätit god mat, spelat spel och umgåtts. Idag åkte vi med Andree och Malin till golfbanan och slog lite bollar. Efter det blev det en matbit på terassen.

Nu sitter vi bara hemma och ser på bingolotto :)

Liv ska strax få sova, imorgon blir det dagis för hennes del. Sedan på tisdag är det dags för kyrkis igen som börjar då. Så då ska vi dit och leka av oss.

På onsdag åker vi till sthlm för att fara på en ålandskryssning med Andree och Malin. Och när vi ändå är där ska vi passa på att gå på gröna lund. Längtar så efter att få komma bort lite :)

Liv ska få sova hos moster och Anders medans vi åker iväg :)


Jag har också lyckats gå och bli förkyld, typiskt! Men jag hoppas att det inte blir värre än så här, för som det är nu överlever jag iaf:)


Nej nu ska vi ta oss nått kvällsfika sen ska Liv få sova för natten så hon orkar med dagis imorgon bitti.


 

Av Emelie Karlström - 2 augusti 2011 21:22

Idag har jag varit ledig nästan hela dagen. Har jobbat ikväll mellan 4-9 bara.

Men imorgon jobbar jag hela dagen istället. Liv får vara på dagis hela dagen, men det funkar bra på dagis för henne. Förutom att hon blir såå trött om hon är där hela dagen.

Men torsdag är jag ledig så då får hon vara hemma och ta det lugnt :)


Nu ska vi äta varma mackor och se rederiet :D


 


Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards