lillaliv

Alla inlägg under februari 2011

Av Emelie Karlström - 21 februari 2011 16:12

Idag är det måndag. I morse åkte jag och Liv ner till sundsvall och lämnade älsklingen på flyget. Så nu blir han borta i en vecka igen.

Sedan åkte jag och Liv hemöver och direkt till babysimmet. Vi har ju inte varit där på 2 veckor eftersom både jag och Liv varit förkylda.

När vi kom hem runt 1 sov Liv och har precis vaknat.

Får se om Jessica vill umgås lite med oss ikväll:) Imorgon ska vi iaf umgås, då hon följer oss på öppna förskolan:)


Just nu sitter jag och ser på Big Brother 24/7 kanalen. Liv leker för fullt och kryper runt.

Men jag ska väl försöka få till nån mat också snart, men vad?


Kommer några bilder


   

Av Emelie Karlström - 17 februari 2011 13:15

Jag fick ju en ny mobil av älsklingen! Så ser den ut!



Har hittat ett skal till den som jag vill ha:)

Men det verkar inte finnas att få tag i :/

   

Av Emelie Karlström - 17 februari 2011 12:14

Av Emelie Karlström - 17 februari 2011 12:09

Nu var det längesen jag skrev igen. Men jag skyller på att min kamera varit på lagning så jag har inte kunnat tagit några bilder. Men igår fick jag sms att den var klar så vi ska väl ner och hämta den idag:)

Nu är älsklingen hemma också, super mysigt. I tisdags gick vi till öppna förskolan, igår var vi på gymmet. Och det blir nog en sväng dit idag också.

Liv har precis somnat så jag passar på att uppdatera bloggen lite då :P


Nu har älsklingen bokat hotell i sundsvall, om två veckor.

Vi tänkte åka ner på fredagen och handla presenter åt Liv. Hon fyller ju 1 år om mindre än 3 veckor :D

När vi ändå är nere tänkte vi passa på att bo på hotell över natten och sen åka på hockey innan vi åker hemöver på lördagen:)


Jag lägger ut några filmer från veckan istället för att uppdatera med bilder:)

Av Emelie Karlström - 17 februari 2011 12:07

Av Emelie Karlström - 9 februari 2011 11:33

Inte mycket bloggande dom senaste dagarna:)

Nu är jag och Liv själv igen en vecka iaf, tråkigt värre.

Men ikväll ska jag ev vara med Jessica, vi ska ut och äta:) Ska försöka hitta någon barnvakt åt Liv medans, men det ska nog inte vara så svårt.

Igår klev jag och Liv upp runt 8, gjorde oss klar för öppna förskolan. Liv höll igång och lekte hela tiden. Hon brukar alltid somna på hemvägen, och sova runt 2 timmar. Men igår höll hon sig vaken och ville inte alls sova. Så på eftermiddagen tog jag en promenad med vagnen för att hon skulle få somna, men hon var vaken hela vägen.

Inte förrän runt 5 när jag la mig i sängen med henne, då somnade både jag och hon. Så vi sov till runt 7 igår kväll. Kanske inte bästa tiden att somna, men Liv hade inga problem att somna om runt 9 igen:) Sen sov hon hela natten till 10 i morse.

Min kamera är trasig också, så jag har inte knaäppt några nya bilder som jag kan lägga ut :/

Blir en gammal bild istället.


 


Av Emelie Karlström - 2 februari 2011 09:56

När älsklingen kom hem i måndags hade han köpt en ny mobil åt mig :) Det behövdes verkligen! Är så glad nu! Det blev en HTC wildfire :) Så nu passar jag på och bloggar från den då Liv sitter och badar :) perfekt att ha något och göra medans man passar henne när hon leker i vattnet. Imorgon blir der hockey i övik. Modo-Timrå ! Håller tummarna att Timrå tar hem det :)

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards