lillaliv

Alla inlägg under mars 2012

Av Emelie Karlström - 21 mars 2012 12:09

Idag är både jag och Liv lediga. Fast Liv sover lunch just nu, så då passar jag på att göra annat. Kom ju på att jag har en blogg som kanske måste uppdateras ibland :)

Här hemma händer inte mycket förutom att vi jobbar och står i. I helgen var vi ner till stockholm en sväng. Bodde på hotell, shoppade och var på 40 år fest.

Skönt att komma iväg ett tag och göra nått annat.

Sedan har vi även bokat in en fjällsemester över påsk. Längtas! :) Det blir vi 3, Nathalie, Anders, Andreé och ev nån fler.

Här kommer lite bilder från Thailand, kom på att jag har inte ens lagt upp några av dom sedan vi kom hem :) Det är ju trots allt bara 3 månader sen :) Fast tsista bilden är taget nu i veckan bara, men den får hänga med också :)

               

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards