lillaliv

Alla inlägg under juli 2011

Av Emelie Karlström - 27 juli 2011 11:17

Min mamma och mormor har varit i Ullared och shoppat lite.

Tur som vi har så har även jag och Liv fått kläder :)

Tänkte lägga ut bilder på det Liv har fått till och börja med :)


Jeans

  Set med tunika och byxor med Hello Kitty :)   Munkjacka   Tunika   Regnjacka med Hello Kitty   Hela setet med regnkläderna   Mys jacka   Munkjacka   Mysjacka   Set med t-shirt, klänning och leggings   Rosa jeans   Tunika med leggings   Vinterställ. Jacka med täckbyxor   Handskar till vintern och mockasiner   2 par strumpbyxor med Hello Kitty  

Av Emelie Karlström - 25 juli 2011 14:05

Här kommer lite bilder från omsjö :)


                       

Av Emelie Karlström - 25 juli 2011 14:04

Ja nu är det måndag igen. Älsklingen har börjat jobba igen efter semestern. Men jag och Liv är ledig en vecka till innan jag börjar jobba och hon får gå tillbaka till dagis.

Idag har vi inte gjort mycket, det är lite osäkert väder. Ena stunden regn och ena stunden uppehåll. Men vi håller oss inomhus iaf. Annars så är det ju barnens dag nere på stan men vi känner för att stanna hemma istället.


Just nu sover Liv middag och jag försöker få lite gjort här hemma.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Andreas är som sagt på jobbet så vi får se vad som händer då han kommer hem. Känns inte som att man vill sitta inne hela dagen iaf.

Igårkväll tog vi oss en promenad på affären och handlade lite ostbricka. Liv fick åka trehjuling dit istället för vagn för en gångs skull :)


 

Av Emelie Karlström - 18 juli 2011 17:10

Både jag och Andreas har 2 veckors semester nu. Så vi har spenderat några dagar i omsjö, bott i stuga, fiskat och bara haft det skönt :) Idag är vi hemma och hämtar nya lite nya kläder och handlar mat för att sen åka upp några dar till :)

Men idag är det bara skitväder ändå, så då kan man lika gärna vara hemma och packa om istället för att sitta i stugan bara.

Men det verkar ska vara fin väder resten av dagarna vi ska dit iaf.


 

Av Emelie Karlström - 7 juli 2011 12:04

Här kommer lite bilder från förra veckan :)


               

Av Emelie Karlström - 4 juli 2011 21:34

Ny vecka igen. Jag har varit ledig helgen, så vi har bara tagit det lugnt. Var ut en sväng igår och fiskade, men ingen fiskelycka alls.

Idag har Liv varit på dagis på eftermiddagen. Jag skulle börja jobba kl 4, men innan det hann jag med en tur på stan. Handlade blommor till rabatten bl.a


Nu har jag precis kommit hem från jobbet, vi har varma mackor i ugnen så nu väntar rederiet och varma mackor. Kvällsmys med andra ord :)

Fast imorgon väntar en hel jobbdag istället. Men onsdag är jag ledig :) Då blir det bil bingo. Vi har ju haft turen att vinna 1700 sist vi spelade :)


Nu ska jag mysa ner mig framför rederiet, varma mackorna är serverade :)

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards