lillaliv

Alla inlägg under januari 2012

Av Emelie Karlström - 7 januari 2012 18:18

Idag har jag jobbat hela dagen. Liv har varit hemma med pappsen och hjälpt han med att få ordning på hennes rum. Hon fick så mycket nya möbler och leksaker i julklapp att allt inte fick plats. Men nu har dom rensat ut massa så alla nya saker kom in. Det blev så fint där.

När jag kom hem från jobbet var Liv jätte trött efter dagen så hon somnade innan middagen. Men nu vaknade hon igen.

Ikväll börjar gladiatorerna också, så det ska vi se :)

Älsklingen for på affären nu för att köpa lite gott tills ikväll .

Imorgon jobbar jag också, och på måndag. Men sen på tisdag är jag ledig iaf, och då börjar kyrkis också efter juluppehållet.


Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards