lillaliv

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie Karlström - 22 april 2013 06:47

I helgen fyllde jag år. Vi hade huset fullt på lördagen med tårta och fika. Älsklingen har jobbat natt i helgen så vi har varit själv på kvällarna jag och barnen. Men dom fick sova med mig i stora sängen så jag slapp sova själv:) Liv tyckte det var mysigt att få ligga där och se på film. Igår var jag och älsklingen på gymmet en sväng så barnen fick vara med farmor och per en stund. Dom var på promenad och köpte glass bl.a När vi kom hem åt vi middag och sen gick vi på promenad. Tog vagnen in på byn fram och tillbaka. Gick hem sen och gjorde kvällsfika, såg på tv ett tag innan vi gick och la oss. Nu är det snart dags att kliva upp och göra Liv redo för dagis:)

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards