lillaliv

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Emelie Karlström - 13 maj 2010 09:33

Igår morse sov Liv inte så länge. Vi steg upp runt 8 ungefär. Liv fick ligga i babygymmet medans jag satte mig och började scrappa ett album med bilder på Liv. Skickade även iväg en beställning på fler bilder av Liv så jag har mer bilder att scrappa med :)

På förmiddagen for vi till stan och köpte lite saker till dopet, köpte kläder och åt lunch med mamma. När vi kom hem sedan satte jag igång och putsade fönster. Har några fönster kvar som jag ska fortsätta med idag.

Efter putsningen föreslog jag att vi skulle ta oss en promenad, men Andreas var alldeles för trött. Så det slutade med att alla 3 slocknade på sängen och sov 2 timmar.

När vi vaknade runt 5 så ville vi båda hitta på något så vi for till Sandra och Perra för att hälsa på. När vi kom dit var dom i full gång med att grilla så vi åt lite också. Resten av kvällen satt vi och pratade mest. Liv somnade gott i allt surr och sov nästan hela tiden. Hon vaknade till för att äta framåt 1 så efter det for vi hemöver. Det är tur att Liv sover så gott i mycket ljud, och även i bilen. Man behöver inte vara rädd att väcka henne av minsta lilla ljud när hon sover iallafall:)

Vi får se vad som händer idag. Vi har inget planerat ännu. Men imorgon är det marknaden , då ska vi dit! :) Sedan på kvällen blir det grillning hos Mamma och Ragge.

  

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards