lillaliv

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Emelie Karlström - 18 maj 2010 11:47

Igår åkte vi ner till stan och handlade lite blommor. Vi åkte hem och började plocka fram alla krukor och planterade :) Blev så fint ! Sedan kom mamma och ragge förbi. Fick massa kakor av mamma ! Tack :) Jessica och Nicke kom också hit. Jag och Jessica hade köpt marängsvisch så vi åt det och spelade lite kort senare på kvällen innan dom åkte hem.

Sedan gick vi och la oss och började se mer av Avatar som vi börjat en kväll tidigare. Men jag somnade ifrån den då, och gjorde även det igår kväll :)


Imorse sov jag och Liv till halv 11 :) Jätte skönt! Nu ska vi klä på oss och ta en promenad. Fast det är inte lika bra väder idag, det blåser och är mulet. Dom senaste dagarna har det varit så varmt för lillgumman. Hon har fått legat ute i vagnen halvnaken medans vi hållit på ute :)


Liv har även fått prövat och äta ur flaska för första gången. Det gick jätte bra:) Jag skulle rida med Jessica och Veronica i söndags. Så Liv skulle tillbringa kvällen med morfar. Så jag pumpade ur en flaska så han kunde ge henne mat. Men när jag kom tillbaka från stallet efter 2½ timme hade Liv bara sovit hela tiden. Så vi tog fram flaskan då och Älsklingen fick pröva mata Liv med den:) Hon tog den på en gång, så det är ju bra om man behöver barnvakt fler gånger.


      



       

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards