lillaliv

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Emelie Karlström - 21 maj 2010 11:05

Ägnade gårdagen till att rensa här hemma. Eftersom älsklingen tog med sig vagnen till sundsvall så tog vi oss ingenstans. Men det var skönt att bara vara hemma och ta det lugnt också. Senare på kvällen for vi till mamma och ragge. Vi blev där till runt halv 11. Liv somnade där uppe så det var bara att lyfta henne till takvaggan när vi kom hem och hon fortsatte sova till 5 tiden innan det var dags för mat:) Sen klev vi inte upp förrän 10 imorse. Vi tappade upp ett bad åt Liv direkt så hon fick bada.

Älsklingen stack ut direkt och började klippa gräsmattan för första gången i år:P Väntar på att han ska komma in nu så vi kan ta en promenad med vagnen.

Häromdagen när Liv låg på golvet såg jag hur hon försökte vända sig till rygg. Jag var snabb fram med kameran och knäppte kort på henne. Men hon lyckades aldrig komma över på ryggen:)


 


     

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards