lillaliv

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Emelie Karlström - 3 maj 2010 11:18

Har inte kunnat blogga på några dagar. Det har varit nått strul med bloggplatsen, kommer inte in:)

Men nu äntligen fungerar det. Idag ska jag och Liv iallafall flyga hem :/ Älsklingen blir kvar en vecka till här nere. Men vi har haft en underbar helg med hotell, god mat, shopping och härligt väder ! Idag ska vi ta en tur på stan innan flyget går hem kl 18.00 Vi får se hur mycket vi hinner med, men en liten tur ska vi nog hinna.

Jag hoppas flygresan går lika bra hem. På nervägen var Liv vaken under hela flygturen, men hon satt tyst och snällt i knä hela tiden. 

Jag kan säga att jag saknar vagnen när vi varit här nere. Vår vagn är så stor så jag kunde inte ta med den utan tog bara bärselen. Men det blir tungt att bära henne i den en hel dag på stan. Man skulle haft en liten resevagn med sig att lägga henne i. Blir nog inköp av en sådan om vi åker iväg något mer:) Har sett ut en resevagn som jag vill ha som man kan göra både till ligg och sittvagn.

  




Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards