lillaliv

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Emelie Karlström - 19 oktober 2010 13:45

Idag klev jag och Liv upp runt 9 och gjorde oss klar för öppna förskolan. Vi tog oss en promenad dit med vagnen strax före 10.

Lagom bit att promenera på morgonen så man vaknar till lite:)

På öppna förskolan idag fick vi göra gipsavtryck av fötterna. Jag hoppas det blir bra, det får vi se först nästa gång :) Vi var där ungefär 2 timmar och lekte och fikade innan vi tog oss en promenad hem igen. Liv somnade i vagnen och fick ligga ute när vi kom hem. Men hon sov bara runt 45 min, sen var hon pigg igen.

Nu ska vi slänga i oss nån mat och sen när på stan.

Jag ska in på hobbybutiken tänkte jag och se om det finns nå mer pyssel man kan göra med händerna och fötterna. Avtryck i olika former :)

Imorgon är det dags för babyrytmiken igen, så dit ska vi bege oss tänkte jag.


 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards