lillaliv

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Emelie Karlström - 1 oktober 2010 14:53

Idag var jag och Liv på öppna förskolan med Sarah och Ronja. Det var första gången där för mig och Liv. Men det är kul att göra nått annat istället för att bara sitta hemma. Väldigt mycket folk var det där iallafall :P

Liv blev hemskt trött efter att ha varit där så hon slocknade på väg hem och sov bra länge hemma också innan hon vaknade :)

Nu har vi precis ätit mat, jag ska snart göra mig klar för att gå iväg på jobbet.

Liv och Andreas ska iväg till stan ikväll och äta pizza. Dom passar på då jag inte är hemma ;P


 

Av Emelie Karlström - 1 oktober 2010 14:33

Idag kom mina Buzzador paket :D Massor av varuprover gratis :) Hur kul är det inte att få hem stora kartonger med saker, helt gratis ?


Blir man medlem på buzzador så får man hem varuprover av produkter som man ska visa för andra och låta fler pröva på. Så nu har vi fått hem kartonger med blöjor från Libero. Från 7-13 kg.

Och godnattvälling, en hel drös med påsar.

Någon som är intresserad av några varuprover så säg till så får ni :)





 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards