lillaliv

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Emelie Karlström - 7 oktober 2010 17:20

Hallå igen. Några dagar sen sist :) Kameran har varit trasig för mig, har inte kunnat ta några bilder. Luckan till batteriet lossnade, men nu är den fixad med lite silvertejp så nu fotas det för fullt igen :)

Ja den här veckan har det varit nått varje dag. Igår hjälpte vi Jessica att komma in i hennes lägenhet :) Det tog hela dagen nästan för oss. När vi var klar så for vi och handlade och åt tacos tillsammans allihopa och senare på kvällen hjälpte jag och Andreas till att packa upp alla lådor. Innan vi for hem gick vi ner på Appelbergs så Jessica och Andreas fick ta varsin öl. Liv var hos mormor hela kvällen och myste :)

Idag har vi varit hemma hela dagen. For ner till Sollefteå en snabbis för att inhandla lite till vårat projekt här hemma :) Kommer bilder då det är klart:D

Ikväll åker vi till pappa för att se lite hockey ;D Och imorgon ska vi ner till stan för att hjälpa Jessica med det sista i lägenheten :)

Och i helgen är det marknad ! Inte för att man handlar nå mycket där, men man längtar ändå på nå vis. Att gå där och strosa runt och kika lite :)


 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards