lillaliv

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Emelie Karlström - 12 oktober 2010 09:38

Inatt vet jag inte vad det har varit med Liv. Hon lyckades inte somna utan låg och vred på sig från mage till rygg hela tiden. Och grinade om vartannat. Jag kan ju inte sova heller då hon ligger vaken och är ledsen. Jag prövade att lägga hon mellan oss, men det gick inte. Jag la henne i vaggan igen, men hon bara grinade.

Först efter 4 nån gång somnade hon och sov till 6 iallafall. Så det är en trött tjej vi kommer ha här hemma idag. Eller två rättare sagt. Men Andreas klev upp med Liv runt 8 kanske, så jag fick sova vidare till 9.

Nu ska vi pröva flytta in spjälsängen till vårat sovrum så hon får prova sova i den i natt. Hon har inte sovit i den förut, vi har bara lagt henne i den nån gång på dan om hon ska sova. Annars är det bara takvaggan som gäller.

Så jag hoppas det blir mer sova i natt:)

Och jag som tänkte gå på öppna förskolan idag, men då är det inställt. Typiskt.. Men vi får vänta till nästa vecka istället. Det känns bara så länge dit ;P

 


Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards