lillaliv

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Emelie Karlström - 10 oktober 2010 10:50

I helgen har vi inte haft mycket för oss. Jag jobbade på fredagkväll så Liv fick vara hemma med pappsen. På lördag klev vi upp och åkte på marknaden. Det gick rätt snabbt att gå igenom där, samma som alltid :) Men jag hittade ett ställe som sålde barnkläder så där passade jag på att köpa strumpor till Liv :)

Ikväll ska jag jobba igen. Känns skönt att få spara lite föräldradagar :)


Imorgon är det uppehåll på babysimmet så det blir inget då. Jag funderar på att åka ner på biblioteket istället på sagostund för barn. Det är för barn mellan 6 -12 månader så det passar ju perfekt för oss:) Och tisdag är det öppna förskolan/kyrkis  här i långsele på församlingsgården som gäller:) Var dit förra veckan också. 

Får se om vi kommer iväg på babyrytmiken på onsdag också, förra veckan blev det inte av :)


 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards