lillaliv

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Emelie Karlström - 14 september 2010 16:49

Hallå, hallå! Ett tag sen nu igen :) Vet inte vad jag ska skylla på den här gången :)

Det har varit nånting varje dag nu känns det som så det har blivit mindre tid till att uppdatera bloggen.

I lördags åkte jag, Andreas, Nathalie & Mattias, Andree & Malin, Jessica och Camilla till Boda borg i Östersund.

Liv fick vara hos Sandra och Perra hela dagen. Har inte varit ifrån Liv en hel dag förut, kändes lite skumt att åka bort utan henne. Man är ju så van att ha henne runt sig hela tiden.

Men hon hade det bra hos Sandra och Perra :)

Och vi hade skitkul i Östersund. Men jag har ett antal blåmärken på både armar och ben efter den dan. Och träningsvärk till tusen ! :) Men det får man ta.

Nästa gång får det bli boda borg i torpshammar istället. Tycker det är mycket bättre :)

På söndagen så var jag och Liv iväg och hälsade på min mormor en stund. Sedan kom Livs farmor och hälsade på en sväng. Liv fick även ett paket av henne sedan hon var i Spanien. En jättefin Hello Kitty pyjamas !! Kommer bilder sen på den :)

Sen igår var vi på babysimmet på förmiddagen, sedan blev det lunch på Österåsen med farmor Maria.

Idag har vi bara varit hemma hela dan. Liv vaknade runt 10 och somnade igen kl 11. Först klockan 2 bestämde hon sig för att vakna. Kanske beror på att hon sovit så dåligt på nätterna nu i 2 veckor tror jag. Hon vaknar och grinar en gång i timmen ungefär. Myckt drömmar och så antar jag. Men i natt har hon vaknat en gång och ätit bara. Så det börjar väl bli som vanligt med sömnen nu. Så idag tog hon igen all sömn efter dom vakna nätterna :) Nej nu ska jag äta, sen åka till mamma och Ragge och hälsa på en sväng. Sen ikväll blir det IDOL!


   

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards