lillaliv

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Emelie Karlström - 1 september 2010 19:08

Idag for vi till sundsvall. Jag, Liv, Nathalie och Mimmi. Liv fick en ny vagn sin gammelmormor. Hon börjar bli så tung att bära på nu i sin bilstol och hon blir ju inte lättare direkt :)  Så jag hade sett att det fanns vagnar till min bilstol. Vi har ju en sån stol med underrede i bilen som man bara klickar fast stolen på. Så man slipper hålla på med bältet varje gång. Så på vagnen är det bara att klicka fast bilstolen så slipper man gå och bära på den.

Vi åkte då ner i morse till sundsvall och kollade på en sån :) Är super glad över den. Den kommer att användas flitigt nu, kommer blir lättsammare när man ska någonstans och måste bära på bilstolen länge.

Vi åkte även på Ikea, ÖB, biltema och willys.

Runt 5 var vi hemma igen. Jag åt lite middag och la Liv i vaggan så hon fick sova en stund. Hon var vaken på hemvägen från sundsvall. Hon sov bara på vägen ner så hon hade varit vaken sedan 11. Hon sover fortfarande och klockan är snart halv 8 :/

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards