lillaliv

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Emelie Karlström - 5 september 2010 20:21

Idag sov jag ända till klockan 1 :) Vet inte när jag sov så länge sist. Liv fick vara uppe med pappsen hon :) När jag vaknade åkte vi iallafall till mamma och ragge. Andreas skulle hjälpa Ragge att lägga klart taket.

Där vi fick vi mat och fika. Vi åkte inte hem förrän strax före 8. Nu har Liv fått på sig pyjamasen och ligger i vaggan och äter välling. Får se om hon somnar efter den är slut eller om det blir grin ikväll.

Igår kväll vet jag inte om det var magen som spökade eller om hon bara var väldigt övertrött. Hon kom inte till ro och kunde somna iallafall. Vi försökte med allt verkligen. Tog till slut en promenad med vagnen men inte ens det hjälpte.

Men jag tror inte det var magen heller för så fort man lyfte upp henne så var allt bra. Men så fort man la ner henne började hon grina.

Hon fick vara uppe en stund till med oss iallafall, eftersom det bara var då hon var nöjd. När jag sedan la ner henne runt 11 så somnade hon direkt.

Nu sover hon iallafall efter vällingen. Och klockan är bara halv 9. Vilket är tidigt för Liv :)Imorgon är det dags för babysimmet igen. Förra gången fick hon dyka 2 gånger :) Nu ska jag bädda rent i sängen och invänta älsklingen som drog på gymmet en sväng. Sen blir det tre kronor för hela slanten !! :D


       

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards