lillaliv

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Emelie Karlström - 9 september 2010 22:09

Har blivit dåligt uppdaterat senaste dagarna. Kanske beror på att jag inte haft något batteri i kameran. Tycker inte om att göra inlägg utan bilder :)

Men nu är det batteri i kameran igen så nu kommer det både inlägg och bilder tänkte jag.

Imorse åkte vi till stan på förmiddagen. Karin fyllde år så det blev go fika där och uppvaktning med paket.

Karin tog fram en bebis gunga som Liv fick gunga i :) Hon tyckte om att gunga iallafall.

Tur vi har en gungställning hemma också som vi kan sätta upp. Men ingen bebis gunga än, så det får vi köpa.

Efter vi varit i stan åkte vi till min mormor och åt middag med henne. Hamburgare och pommes frites. Vi var där ett par timmar innan vi åkte vidare till pappa.

Nathalie och Mattias kom dit också så vi gick upp på berget allihop och gjorde upp eld. Sen gjorde vi kolbullar som vi åt och hade det trevligt. Glömde såklart kameran hemma så det blev inga kort på våran kväll.

När elden brunnit ut gick vi in och såg idol hos pappa innan vi åkte hem :) Nu har Liv precis somnat i vaggan efter en flaska välling. Så nu blir det en dusch och sen Tre Kronor :D

       

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards