lillaliv

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Emelie Karlström - 29 januari 2011 11:25

Vi har haft nått planerat varje dag den här veckan. I måndags klev vi ju upp tidigt och sa hejdå till älsklingenn är han åkte iväg igen:/ Sen var det dags för baby sim på österåsen.

I tisdags var det öppna förskolan som vi tog en promenad till :) På kvällen var det hockey, så vi tog en tur till Nyland och såg på den.

I onsdags skulle jag jobba en stund på eftermiddagen så Liv fick vara med gammelmormor en stund. Sen hade vi bara en lugn hemma kväll och Liv. Sandra och Philip kom förbi en sväng och hälsade på och sen kröp vi ner i sängen och såg lite tv.

I torsdags åkte jag och Liv ner till stan och umgicks med Erna och Malin hela dagen. Vi tog en tur på stan, fikade och pratade. Sen gick vi på konsum och handlade lite mat och sen vidare hem till Erna och gjorde pastasallad, vitlöksbröd och hallonpaj :) Där blev vi till runt 8 på kvällen.

Då åkte jag och Liv hem till mamma på gruvberget och sov där. Hon var ledig på fredag och tyckte vi kunde komma dit och hålla sällskap.

Fredag klev vi upp tidigt igen. Jag skulle ner på Expert och lämna in min kamera på lagning. Får tillbaka den om 2 veckor :/ Sen åkte jag, mamma, Nathalie och Mimmi till dollarstore. Jag handlade lite små saker som vanligt :)  Senare på kvällen blev det tårta hos Sandra, för hon fyllde år :)

Idag känner jag att det måste göras saker hemma. Men ska ner till stan ändå ikväll. Liv ska sova hos Sandra och Perra medans jag jobbar inatt. Men innan det skulle Nathalie bjuda på middag :) Mums!


 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards