lillaliv

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Emelie Karlström - 11 januari 2011 18:49

Idag började öppna förskolan igen. Så jag och Liv ställde väckaren på 9. Klev upp och gjorde oss klar för en promenad till församlingsgården. Kul att ha nått och göra igen på dagarna.

Det blev lek och bus, fika och ännu mer lek innan vi gick hemöver igen runt halv 2.

Egentligen håller det på mellan 10-12, men vi blir oftast kvar till efter 1 ändå:)

Liv somnade såklart i vagnen och fick sova klart ute.

När hon vaknat åt vi lite middag och sen for vi till Österforse för att hämta Nathalie.

Jag ska jobba imorgon fm och då får Nathalie sova här så hon kan passa Liv medans jag är på jobbet några timmar.

När jag slutar imorgon blir det skoteråkning :D Liv får vara hos morfar medans tror jag:) Måste höra om det går bra först:P

Det märks att Liv blev trött efter all lek idag, hon har redan somnat och klockan är inte ens 7. Hon som annars är vaken till efter 10 varje kväll. 

Nu ser jag på 16 and pregnent, sen är det inget annat bra på tv ikväll.

Hörs !

 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards