lillaliv

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emelie Karlström - 3 januari 2011 23:43

Äntligen är älsklingen hemma igen :) Jag och Nathalie åkte ner till Sundsvall på fm och shoppade lite. Jag hittade ingenting åt mig själv (som vanligt). Men däremot hittade jag åt Liv. Fanns inte så mycket kläder på rean som jag trodde, men lite fynd gjorde jag iaf. Vi avslutade dagen med en nachotallrik på TacoBar sen åkte vi till flygplatsen och hämtade Andreas. Nu är vi hemma, Liv har fått sin kvällsvälling och somnat i våran säng. Jag och Andreas kryper väl ner snart också, och ser lite Andra avenyn.

Imorgon ska vi äta lite god mat och spela spel med Andree, Malin och Nathalie. Kommer bli en trevlig kväll hoppas jag. Kul att vi hinner ses allihop emellan åt, eftersom alla jobbar åt olika håll annars.


Det jag hittade på rean idag


 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards