lillaliv

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Emelie Karlström - 7 april 2010 11:19

Imorse strax efter 7 ringde min telefon. Tänkte absolut inte svara för vem ringer den tiden egentligen? :P När jag sedan vaknade framåt halv 9 såg jag att jag hade ett röstbrevlådemeddelande. Det var från posten, fälgarna som Andreas beställt hade kommmit :) Som han har väntat på dom. Tänkte väcka han för berätta att dom kommit, men han var så trött så han hörde inte vad jag sa.


Men vi klev upp och åt frukost, for ner och hämtade fälgarna och nu är vi hemma igen. Andreas gick direkt ut och började tvätta bilen för att sedan kunna byta däck :P Precis när vi kom hem på gården så kom postbilen och sa att vi fått ett paket, det var kläderna jag köpt åt Liv. Så nu sitter jag inne och kollar igenom allt som kom i paketet. Har beställt ett till paket från H&M också. Men det kommer nästa vecka först :)


Kommer lite bilder på kläderna jag köpt :)


Kläderna jag fick idag

  


Kläderna som jag beställt från H&M

          





Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards