lillaliv

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Emelie Karlström - 4 april 2010 14:31

Igår (lördag) var kom kusinerna Elin och Sara och hälsade på. Jätte kul och ses, det blir ju så sällan. Vi fick så fina kläder av dom som Liv kan ha till sommaren. Tack ! :)

Efter vi träffat dom åkte vi på nipan restaurangen och åt påskbuffé. Gud så gott, och massor av mat :) Man äter ju mer än man orkar bara för att det finns så mycket att välja på.

I morse när älsklingen drog på bandyn tog jag och Lillemor en långpromenad runt mellanvägen. Det var rätt dålig väg, lerig ooch full i hål :P Men runt kom vi iaf. När jag kom hem sen gjorde jag pizza som vi kunde äta då älsklingen kom hem.

Idag fyller Andree år, så vi ska bege oss dit nu på eftermiddagen. Vi hade tänkt ta en promenad dit, det är ju 21 grader i solen. Men vägen var så dålig så vi skippar det:)

Lägger ut bild på kläderna vi fick igår, och en bild på gumman :)


    

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards