lillaliv

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Emelie Karlström - 2 april 2010 11:02

Ja nu är det påsk igen och inte märks det hemma hos oss iaf. Det enda vi har framme som visar att det är påsk är ett påskägg som Andreas kom hem med igår :)

Gårdagen tillbringade jag och Liv uppe hos pappa och Birgitta. Vi har ju knäppt så mycket fina kort som jag ville göra iordning. Där blev vi bjudna på påskmat på kvällen, super gott.

Idag är vi bjudna på mat till mamma och Ragge på eftermiddagen. Älsklingen ska ju träna innan dess (såklart) så jag tänkte ta mig en promenad upp på gruvberget när han sticker på gymmet. Så får han komma dit när han tränat klart. Jag har varit lat med promenaderna senaste veckan så idag får det bli en riktigt långpromenad för att ta igen :)

Nu har gumman precis badat och fått på sig kläder, dags för frukost till både henne och mig.

  


Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards