lillaliv

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Emelie Karlström - 29 mars 2010 15:41

Idag fick jag sova ut riktigt :) Så skööönt ! Vaknade först vid 9, då tog Andreas med sig Liv upp så jag fick somna om. Efter en stund kom Andreas in med Liv och la henne under täcket med sig. Sen sov vi till efter 11 :)

Nathalie ville att vi skulle följa henne och Madde till stan och kolla på kläder, så vi gjorde det. Hittade lite kläder, men jag tänker inte köpa några än. Vill gå ner till min storlek först innan jag köper lite nytt :)

Jag har gått ner 12 kg nu. Så det är 8 kg kvar till min vikt innan :) Sen kan jag börja köpa lite kläder ! :)


I eftermiddag kommer mamma hit. Hon har gjort en mössa till åt lillgumman :) Sen ska jag lämna lite garn åt henne, får se om hon kan få till nått av det. Älsklingen drar ju på gymmet så då blir vi själva hemma under tiden.


Idag ringde jag och bokade en behandling på Österåsen. Ansiktskur med choklad ! :)Ska dit imorgon fm. Efter det blir det lunch på Österåsen. Sedan är det Bvc besök för att väga Liv. Och imorgon kväll är det återträff för föräldragruppen. Så imorgon är det fullt upp :)

Lägger ut några bilder på det finaste vi har !


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards