lillaliv

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Emelie Karlström - 15 mars 2010 08:54

Inatt har det inte varit mycket sova. Liv vaknar och vill äta varannan timme ungefär. Ibland ligger hon även vaken mellan målen och då kan inte jag sova heller. När hon hade ätit 4-målet kunde vi somna båda två iallafall och sov till 8. Vi får lägga oss och vila under dagen istället och ta igen sömnen :)


Igår hade vi främmande mest hela dagen, fler presenter och kläder till Liv. Vi tog oss också en promenad och hälsade på gammelmormor :) Men idag blir det till att vara hemma. Termometern visar - 11 här så ingen promenad med vagnen iallafall. Får se om jag lyckas få älsklingen och ha en mysig hemmadag och se film. Vi började se en film igårkväll, Sorority Row tror jag den hette. Riktig okej film faktiskt. Nej nu ska jag passa på att äta frukost medan gumman vilar.


Visst ser jag glad ut? :)

 

  


Lite kläder som jag fått också :)

 

          

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards