lillaliv

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Emelie Karlström - 26 mars 2010 12:08

Igår var vi hemma och tog det lugnt. Framåt kvällen for till upp till till mormor och Ragge. Där blev vi bjudna på våfflor :) Liv fick även en mössa och vantar av mormor. Vi blev kvar där till 10 ungefär, då for vi hem och la oss i sängen och började se nya Wallander - Vålnaden. Liv sov när vi kom hem så vi passade på att se den innan hon skulle vakna för att äta. Vi stängde av filmen runt halv 12, kl 12 vaknade Liv och ville ha mat. Självklart ville inte hon somna om efter det, så jag och Liv var uppe till 2 ungefär innan hon bestämde sig för att somna igen :) Men då vaknade hon bara kl 5 och åt sen sov vi alla till halv 8. 

Hörde en sån bra låt på radion inatt när vi inte kunde sova.

Ronan Keating-Stay !

 

I eftermiddag ska vi åka till morfar och Birgitta. Vi ska fotografera Liv först och sen är det Hockey. Kanske sista matchen för Timrå om dom inte vinner ikväll. Vi håller tummarna :P

 

Nu ska jag vänta på att älsklingen tvättat klart bilen, sen ska vi se klart Wallander. Lägger in bild på Livs nya kläder ! =)

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards