lillaliv

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Inskolning

Av Emelie Karlström - 7 juni 2011 07:36

I helgen har både jag och älsklingen jobbat, så vi har gått om varandra känns det som. Han jobbade på dan och jag på natten så vi turades om att ha Liv hemma. Men på lördag natt åkte han på att jobba också så Liv fick sova hos Sandra och Perra + barnen.

När jag vaknade på söndag for jag dit för att hämta henne, men jag stannade kvar och åt där och for hem först framåt kvällen. Älsklingen jobbade ändå hela dagen och slutade inte förrän runt 11 på kvällen.

Så jag och Liv for hem, runt 7. Liv fick välling somnade rätt fort. Själv satt jag hemma och fick se BigBrother finalen helt själv :/

Igår hade vi bara en mysdag hemma. Vi la oss ute på gräsmattan och solade på förmiddagen medans Liv lekte på gårn. Framåt lunch köpte vi grillad kyckling och potatissallad och åkte upp till Nyland och bjöd på lunch. Liv somnade i bilen på väg dit så hon fick fortsätta sova i vagnen ute på altan.

På eftermiddagen sedan fick vi besök av Nicke och Ingrid. Eftersom vi inte hade ätit någon middag bestämde vi oss för att grilla. Sagt och gjort så tog vi en promenad på affären och gick sedan hem och grillade.

Liv somnade runt 8 igårkväll och sov till 7 i morse. Nu har vi precis gjort oss klara för första inskolningsdagen på dagis:) Så vi ska strax ta vagnen och promenera dit.


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Karlström - 23 augusti 2014 11:15

Våran resa till Cypern i bilder! :)

Av Emelie Karlström - 7 mars 2014 11:00

  Idag fyller Liv 4 år. Vi firar hennes födelsedag i Järpen :)     ...

Av Emelie Karlström - 14 februari 2014 15:30

Idag har vi varit ute hela dagen. Åkte pulka och byggde årets första snögubbe :)       ...

Av Emelie Karlström - 3 december 2013 21:45


Ikväll var det luciafirande på dagis för barnen. Båda två bestämde sig för att vara tomtar :)   ...

Av Emelie Karlström - 11 november 2013 20:15


Idag har barnen bakat pepparkakor. Liv ville så gärna åka till mormor och ge henne några stycken. Så vi åkte dit ikväll :)   ...

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards