lillaliv

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Emelie Karlström - 16 juni 2011 09:50

Både jag och Liv är hemma och är förkylda.

Liv har helt slutat ätit nästan, hon vrider bort huvudet så fort man försöker ge henne något. Eller så spottar hon ut allt man lyckas få ge henne.

Det enda hon äter är kräm och mjölk och lite välling. Så man är ju glad för det lilla hon äter och dricker. Någonting som hon gärna äter annars är fetaost, så efter att ha provat med all sorts mat för att få i henne nånting iaf provade jag tillslut med fetaosten. Och den slinker ner lätt som en plätt.

Så nu äter hon feta ost för glatta livet, men så fort jag provar någonting annat är det tvärstopp.

Nu har hon precis somnat igen, hon vaknade runt 8 men orkar inte vara vaken så länge. Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, och hålla tummarna för att hon snart blir frisk.

Lägger ut en film där Liv visar vad hon kan :) Men hon ville inte riktigt vara med så jag fick stänga av innan vi var klara :)





Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards