lillaliv

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Emelie Karlström - 25 augusti 2010 10:12

Igår åkte jag och Liv upp till pappa och birgitta. Nathalie och Mattias kom dit och Andree och Malin var där. Vi grillade och senare på kvällen blev det fångarna på fortet. Jag tycker inte om att komma hem till ett tomt hus sent på kvällen så jag sov kvar där och åkte hem tidigt imorse istället. Idag ska jag, mamma och Nathalie till övik och hämta en gåstol. Mamma vill ha en gåstol hemma hos henne som Liv kan vara i när vi kommer och hälsar på. Gåstolen här hemma tycker hon om att sitta i. Och ta sig dit hon vill.

Men hon har kommit på att man kan dra i dukar och dyl som hon kommer åt. Så man måste hålla koll på henne så hon inte drar omkull nått :)

Vilket tråkigt väder det är idag, bara regn och regn. Ingen promenad verkar det bli idag heller.

Imorgon kommer älsklingen hem också !! Längtar så efter han :)

Då blir det massa mys framför datorn och se på tre kronor. Jag själv har sett klart 1 säsong av 10. Så han har några avsnitt att se för att hinna ikapp mig :)

Men man kan ju inte sluta se när man väl börjat. Man vill bara se ett avsnitt till, och ett till :) Så när Liv somnat för kvällen ser jag avsnitt efter avsnitt halva natten :) Tur att Liv inte är morgonpigg. Vi kliver inte upp förrän efter 10 så man får ju sova ut :D

 


   

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards