lillaliv

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Liv

Av Emelie Karlström - 8 augusti 2010 15:15

Ja nu är det längesen jag bloggade igen. Känns som man inte har tid med det. Man har så mycket annat att göra så bloggen glöms bort.

Ja det händer mycket med Liv nu. Det händer nya saker i princip varje dag. Jag börjar fundera på om det är en tand på gång också. Hon har börjat klia så mycket inne i mun, och blir nästan elak ibland när hon inte kan klia. Och på kvällarna har hon väldigt svårt att komma till ro och somna. Hon grinar och grinar tills hon blir helt utmattad. Lyckas hon somna till så vaknar hon efter en liten stund och grinar. Jag ser även i underkäken att det är nånting på gång så vi får vänta ett par dagar och se om det syns något mer.

Liv har även hittat åt fötterna. Hon kan inte ligga på rygg längre utan att hålla i båda fötterna :) När man vaknar på morgonen och tittar till henne ligger hon och håller i fötterna :)

Hon har även börjat sitta i gåstolen. Hon tar sig sakta men säkert fram tills hon kör in i något.

Också har hon börjat sitta nu. Hon håller balansen jätte bra när hon får sitta:)

Lillgumman börjar bli så stor, och det går så fort att lära sig nya saker. Man hinner knappt med själv :)


       

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards