lillaliv

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Emelie Karlström - 20 juni 2010 12:11

Vilket väder ! Jag som vill vara ute. När älsklingen väl är hemma några dagar med oss kan man bara sitta inne.

Igår gick hela dan åt till att se på bröllopet iallafall. Vi klev upp runt 10. Slog på tv:n och där satt vi bänkade till framåt 7. Då for vi till Gruvberget, fortsatte att se bröllopsmiddagen där med mamma och Ragge. Vi blev där till ungefär 1, sen åkte vi hem och sov. Liv somnade gott hos mormor och vaknade inte förrän vid 5 och ville äta.

I morse klev vi upp runt 10. Älsklingen drog precis på gymmet. Liv sover en stund i vaggan så jag passar på att blogga lite.

Imorgon åker älsklingen ifrån oss igen. Tycker dagarna går alldeles för fort då han är hemma. Sen blir han borta en hel vecka. Annars har det varit från måndag till fredag. Men nu kommer han inte hem förrän nästa måndag :/ Fast då får vi ha han hemma i hela 6 dagar! :D Fast sen åker han bort i 3 veckor från oss :/ Hur ska vi klara oss utan han så länge. Jag hoppas att jag och Liv kan få komma ner till skåne en vecka då och vara med han. Men det är så svårt med flyg i sommar. Går nästan inge flyg och dom flyg som väl går är det sån väntetid på Arlanda. Runt 9 timmar.. Känns inte som man har lust att sitta på Arlanda med Liv i 9 timmar.

Så vi får se hur det blir med det.

I fredags då han kom hem laddade vi hem nya Wallander- Indrivaren. Tycker det är den bästa Wallander som kommit ut av dom nya. Riktigt bra! :) Man önskar att man hade den osedd nu så man får se den igen! :P

Liv har fått börja sitta i hoppgungan nu, hon tycker det är jätte kul:) När hon väl kommer på hur man studsar ;P Men jag låter hon inte sitta så länge i den åt gången :) 


   


     

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards