lillaliv

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Emelie Karlström - 3 juni 2010 12:33

I förrgår rullade Liv från mage till rygg:) Jag la ner henne på en filt på golvet och gick för att göra nått annat. Och när jag kom tillbaka så låg hon helt plötsligt utanför filten. Så jag la tillbaka henne på den, och direkt vände hon sig till rygg igen. 2 gånger gjorde hon det, men när jag kom fram med kameran slutade hon såklart:P


Igår tig vi en dag på stan med Nathalie. Letade dom sista sakerna till dopet som är nästa helg. Vi var till sundsvall förra helgen för att handla till dopet, men vi hittade inte allt som vi var ute efter. Tror ni vi lyckades bättre och hitta det i Sollefteå? Nej.. ;P


Imorgon kommer älsklingen hem iaf:) Blir hemma 2 dagar innan han åker ner till skåne:/ Vi som vill ha han hemma varje dag.

   


Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards