lillaliv

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Emelie Karlström - 14 december 2010 13:40

Ja Andreas for igen i måndags. Han var bara hemma över helgen. Men vi hann med mycket ändå tycker jag. Vardagsrummet blev nästan klart. Nu är det bara fondtapeten som ska upp på tv väggen som vi byggt. Det kommer bli så snyggt då det är klart :) Lagomt till jul också. Men tapeterna får vi sätta upp då Andreas kommer hem igen på måndag.

På fredag ska jag, mamma och Nathalie en sväng till sundsvall och handla det sista inför julen. Vi har fortfarande lite julklappar kvar och köpa. Och till Liv kan man ju handla hur mycket som helst:)


Just nu sover Liv sin eftermiddaglur. Hon vaknar väl runt 4 igen kanske. Men vi ska inte göra nå särskilt idag, bara vara hemma och ta det lugnt. Hoppas på att kylan försvinner kanske, så man kan ta sig ut en sväng. Både jag och Liv har varit dyngförkylda. Men Liv börjar pigga på sig nu, men jag känner mig fortfarande krasslig. Hoppas bara att jag är pigg till jul:)


Nu ska jag fortsätta och se på Paradise Hotel :)

 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards