lillaliv

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Emelie Karlström - 9 december 2010 23:31

Äntligen är Andreas hemma igen. Han har varit borta 10 dagar och jobbat. Men nu blir han hemma över helgen iaf:) Sen åker han iväg på jobb igen och kommer hem nån dag innan julafton:)

Det känns inte som att det är allt för länge kvar nu innan det är jul.

Och vi har inte alla julklappar klara än heller. Vi måste försöka få klar dom nu när Andreas är hemma några dagar.

Liv har blivit jätteförkyld också. Hosta och snorig. Det började med feber i några dagar, så jag trodde det var tänder på gång. Men nu är febern borta och inga tänder. Men däremot är hon jätte snorig, och har världens hosta, mest på nätterna.

Ursch, tycker så synd om lillgumman då hon inte är nå pigg.

Imorgon ska vi åka iväg och välja tapeter till vårat vardagsrum. Vi måste försöka hinna bli klar med det också innan Andreas åker igen. Annars har vi ett bombnedslag till vardagsrum på jul om vi inte får klart med tapeter och färg:)

Hoppas bara att det finns några tapeter som vi tycker om på lager, vi har inte tid med att beställa iaf:)

Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det sängen med mys framför andra avenyn:)

 

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards