lillaliv

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Emelie Karlström - 17 november 2010 15:10

Andreas var ju ledig förra veckan och var hemmma med oss. Sen i måndas morse åkte han iväg på jobb igen. Men då ringde han på tisdag och sa att han kommer hem igen en hel vecka då det inte fanns nått att göra :)

Så nu får vi rå han han en hel vecka till!

I tisdags tog jag och Liv en promenad upp till öppna förskolan här i Långsele. Supermysigt där. Vi pratade och fikade i ett par timmar.

Framåt halv 1 började Liv bli trött så jag bäddade ner henne i vagnen och gick hemöver.

Hon somnade nästan på en gång och fick ligga ute i vagnen när jag kom hem. Då kunde jag passa på och göra lite annat här hemma :)

När Liv vaknade åt vi lunch och sen väntade vi på att Andreas skulle komma hem.

Idag har vi tagit oss en tur på stan, kollat rean på skoaffären. Det stod att det skulle vara 70% rabatt, men alla skor kostade runt 500-700 ändå. Det kan inte jag kalla rea iaf. Så vi gick vidare på jysk, kappahl, lindex och skattkistan.

Nu är vi hemma igen, Liv sover i vaggan och vi har precis äit middag. Ikväll får vi se vad vi hittar på. Det är bonde söker fru så det ska vi se på åtminstone.


   

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards