lillaliv

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Emelie Karlström - 7 november 2010 15:49

Idag kommer älsklingen hem, han har varit borta en hel vecka från oss.

Det tycker vi inte om, vi saknar han ju så mycket då han är borta.

Men nu får vi rå om han några dagar innan han åker igen. Så ikväll blir det bara mys framför tre kronor. Vi har ju inte sett det på en hel vecka heller ;P

Men först måste vi äta nått, jag vet inte alls vad jag ska hitta på.


Och idag blir Liv 8 månader också, oj så fort tiden går :)


I veckan har vi inte gjort mycket. Jag har jobbat två dagar iaf. Så Liv var med farmor i måndagskväll. Och med faster Emelie på fredagkväll:)


Nån dag till veckan hade vi tänkt att åka ner till sundsvall på bio och se Saw 3D.

Det ska bli kul och se en film på 3D på bio :)

Men bion slutar så sent, så vi måste försöka ordna barnvakt över natten åt Liv. Kanske kan bli lite svårt då det är mitt i veckan. Men vi ska kolla om nån är villig att låna henne :)


     


Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards