lillaliv

Av Emelie Karlström - 7 mars 2013 22:04

Vaknade i morse av att Bernie kom och uppvaktade Liv med presenter :) Sedan fick Liv öppna presenterna från oss innan vi gick till frukosten. Idag har det varit väldigt blåsigt här och mulet. Och ikväll när vi satt på restaurangen och åt så började det regna också. Men vi har suttit vid poolen hela dagen nästan. Mitt på dagen gick vi ner på stranden och åt lunch och doppade oss i havet. Nathalie och Andreas hyrde varsin vattenskoter och körde också. När vi åt middag blev Liv bjuden på en efterrätt av hotellet eftersom hon fyllde år:) Sedan gick vi och satte oss vid scenen och såg på Bear show igen. Underhållningen för oss vuxna var Abba tema ikväll och den var skit bra :)

Av Emelie Karlström - 7 mars 2013 21:59

Av Emelie Karlström - 6 mars 2013 14:43

Idag har varit en riktig slappardag bara. Legat vid poolen och solat. Gick in och vilade en stund mitt på dagen med barnen också. På eftermiddagen tog jag och Nathalie en promenad efter stranden och doppade oss i havet. Nu har vi ätit middag, tagit en till promenad på stranden allihop och handlat upp lite kvällsnacks på hotellrummet. Snart dags för sängen. Imorgon fyller Liv 3 år och då väntar en överraskning för henne på morgonen :)Stora tjejen våran! :D

Av Emelie Karlström - 5 mars 2013 17:01

Verkar som bilderna inte kom med på förra inlägget.

Av Emelie Karlström - 5 mars 2013 16:28

Idag har det varit lite mulet och lite blåsigt emellanåt. Men det har varit rätt skönt med lite fläkt:) Vi började dan med frukost och sen slog vi oss ner vid poolen. Badade och solade en stund på förmiddagen. Tog även ett dop i havet och köpte pannkaka med nutella på stranden. Mitt på dan tog vi en taxi till patong. Gick en sväng på köpcentrat och sen en sväng efter bangla road för shopping. Det var rätt varmt i patong så vi badade i havet där innan vi satte oss på en uteservering och drack frozen drinks. Innan vi tog tqxin tillbaka var vi självklart in på Hello Kitty butiken. Köpte några presenter till Liv som fyller 3 på torsdag :)) När vi kom tillbaka på hotellet duschade vi och gick sen ner på restaurangen och åt middag. Nu ikväll har vi sett Rock the Night underhållningen och nu väntar sängen:)

Av Emelie Karlström - 4 mars 2013 15:31

Vaknade runt halv 9 imorse. Gick ner och åt frukost. Placerade oss vid poolen sen. Solade och badade ett par timmar innan vi gick in och och vilade på hotellrummet. I eftermiddag tog vi en promenad bort på marknaden där vi shoppade lite mer. Jag och Nathalie orkade inte gå tillbaka så vi tog en Tuk-Tuk. Nu har vi ätit middag och sett Bear show med Lollo och Bernie. Jag och Nathalie stannade kvar nere vid show området och ser på Schlager kväll :)

Av Emelie Karlström - 3 mars 2013 11:36

Nu har vi landat och kommit till rätta. Hunnit med och badat i poolen, solat och ätit lunch. Håller på och göra oss klar för marknaden som är ikväll. Resan ner gick jätte bra iallafall. Efter att vi ätit på planet så somnade båda barnen. Alvin vaknade en gång och åt men somnade om lika fort igen. Men nu är dom trötta båda två. Hållit igång hela dagen i värmen kan trötta ut dom små. Alvin ligger och sover i vagnen men Liv gör allt för att inte somna en sväng innan vi ska iväg:)

Av Emelie Karlström - 2 mars 2013 18:59

Sitter på Arlanda nu. Nyäten och checkat in alla väskorna. Om 2 timmar ungefär lyfter planet :) Mot den efterlängtade värmen! :D

Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin