lillaliv

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Emelie Karlström - 9 mars 2013 01:55

Vi tillbringade dagen nere på stranden för en gångs skull. Vi har ju mest legat vid poolen. Men det är enklast med barnen. Mer skugga där och Liv vill inte alls bada i havet. En elefantunge kom dit idag och badade bland barnen. Barnen fick sitta på ryggen i vattnet om dom ville. Men Liv ville inte, hon tyckte den var läskig tror jag. Hon sitter mest och leker i sanden. Men mitt på dagen går det inte att gå i sanden alls för den blir verkligen stekhet :) Men vi gick in och vilade mitt på dan när det var som varmast. På eftermiddagen gick vi ner och tog ett dopp i poolen iaf. Innan det var dags för middag. Vi åt middagen nere på stranden idag istället för på hotell restaurangen. Efter det såg vi på Movie Box collection underhållning. Men Liv blev så trött där så vi gick upp på hotellrummet och la oss rätt tidigt.

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards