lillaliv

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Emelie Karlström - 11 februari 2013 16:27

Idag gick jag med Liv bort på dagis. Sen hem och la Alvin en stund så han fick sova innan babysimmet. Passade på att äta frukost medans. Sen åkte vi på babysim. Supermysigt. Badade med Ingrid och Hampus. Efter det åkte jag ner på stan, köpte tröjor/klänningar till Liv. Innan vi åkte hem for vi på pappas jobb så Alvin fick träffa morfar lite. Åkte hem något tills Liv slutade dagis så vi plockade upp henne på vägen. När vi kom hem började jag stryka gardiner och bytte i vardagsrum och sovrum. Klart nu! Då förtjänar man en half baked iaf:)) Sitter och ser på teen mom nu och äter den.

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards