lillaliv

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Emelie Karlström - 27 januari 2013 14:45

Liv sov hos farmor i helgen så när älsklingen kom hem från jobbet i fredags hade han bokat hotell i Sundsvall. Vi packade och for dit direkt. Handlade lite på dollarstore innan vi åkte till norrlandskällaren och åt mat. Jättegod mat! Mätta och belåtna åkte vi till hotellet och såg på gladiatorerna. I går startade vi dagen med hotellfrukost och sen en dag på birsta. Blev lite kläder till barnen och present åt syrran som fyllt år. Innan vi åkte hem tog vi en storhandling på willys. Idag har vi bara varit hemma, Andreas åkte på och jobba så jag och barnen roar oss själva. Alvin sover just nu och Liv ser på Karlsson på taket. En ny favorit bland filmerna. Nu ska jag ta och börja med maten iaf, innan Andreas och nathalie kommer hem.

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards