lillaliv

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Emelie Karlström - 15 mars 2011 16:46

Ett tag sen jag skrev här igen :)

Vi har hunnit med en del sen sist.

Jag är älsklingen passade på att ha en helg för oss själva sist han var hemma. Vi åkte ner till Sundsvall, shoppade och hade allmänt mysigt. Bodde kvar på hotell över natten och fortsatte shoppingen på lördag.

Liv fyllde 1 år på måndagen så vi handlade alla presenter till henne.

Innan vi åkte hem på lördagen gick på hockeyn. Timrå-Djurgården. Som tur var tog Timrå hem det och slapp kvalet, men det var även sista matchen för dom på ett tag. Men riktigt kul match att se iaf.

Söndagen bestod mest av att baka allt till kalaset :)


På måndag sen hade vi kalas som sagt för Liv. Men hon var inge pigg just den dan, sov mest hela dagen, hade feber och var hängig.

Men hon fick många fina presenter iaf! Massor av kläder, en gunghäst, leksaker och sagoböcker.

Liv har även börjat gå, några dagar innan hon fyllde 1 år. Hon började såklart gå den enda dan jag var borta från henne. När vi var i sundsval och handlade så började hon gå ;)

Så nu är det full fart här hemma ! :)


    

Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards