lillaliv

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Emelie Karlström - 7 november 2011 19:51

Har suttit och knåpat ihop en ny header :) Vad tycks? :)

Av Emelie Karlström - 7 november 2011 18:56

På onsdag åker vi till sundsvall för lite shopping :) Jag har massor jag vil handla, men jag får se om vi kommer hem med allt :) Isf behövs en släpvagn tror jag, men det vill jag inte köra med.


Jag har kollat runt lite på internet på saker till Livs rum. Jag vill verkligen göra iordning massa där. Vi har köpt nya tapeter dit nu, men vi känner inte för att börja tapetsera om där nu. Vi åker ju utomlands om 3 veckor, blir borta 2 veckor och sen kommer vi hem 1 vecka innan jul. Och då vill vi inte ha en massa ofärdigt här hemma över jul, så vi får vänta till efter jul innan det blir nya tapeter där inne :)


Här är iaf lite av det jag vill köpa på onsdag till Liv. Får se vad vi kommer hem med :)Tapeten till höger är den vi köpt till hennes rum.


 


Jag har även hittat massa kläder jag vill shoppa till Liv på onsdag :)


 


Presentation


Emelie heter jag och bor i Långsele med min sambo Andreas och våra barn Liv och Alvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Liv

Lilypie First Birthday tickers

Vi

Daisypath Anniversary tickers

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggerfy

Modehus


Ovido - Quiz & Flashcards